Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: orangeimoti
Категория: Бизнес
Прочетен: 143282
Постинги: 49
Коментари: 18
Гласове: 419
Недвижими имоти
Автор: orangeimoti Категория: Бизнес
Прочетен: 143282 Постинги: 49 Коментари: 18
Постинги в блога от Януари, 2010 г.

image Освен като инструмент за конкуриране между агенциите за недвижими имоти, интернет служи и като поле за сътрудничество и обмяна на бизнес между тях. Като цяло компаниите в сектора са положително настроени към възможностите, които интернет им дава, като на онлайн маркетинга се обръща все по-голяма внимание през последните една-две години. Това са част от изводите от запитване на Investor.bg сред агенциите за отношението на бранша към предимствата на интернет присъствието.

 

Намирането на най-подходящата оферта за клиента и съвместната работа между компаниите става значително по-лесно благодарение на интернет, смята Теодора Димитрова, президент на ERA за България и Румъния. Друго предимство според нея е това, че е онлайн обявите са удобен начин агенциите да достигнат до клиентите, особено в големите градове, където хората са по-заети.

 

Посредством интернет комуникацията офертите лесно могат да бъдат сравнявани от клиентите, добавят от Orange Estates. "Това става много по-лесно, отколкото при другите медии. Смятам, че вече дори и колегите, които бяха скептично настроени, са вече убедени”, казват от компанията.

 

Съгласно проучвания на Orange Estates през 2008 г. около 50% от търсенията на имоти идват от интернет, докато през 2009 г. този процент е вече 70-80%. От компанията уточняват обаче, че това се дължи и на пренасочването на част от рекламните бюджети от печатните издания и имиджовите реклами към интернет рекламата и онлайн комуникацията.

 

Наред с интернет предимствата, брокерите описват и някои недостатъци. По думите на Димитрова не е сигурно дали дадена публикацията е коректна, тъй като е възможно един имот да е публикуван 30 пъти на различни места, с различна цена и с различни характеристики. Според нея разрешаването на този проблем може да стане единствено по правен път.

 

Една от възможностите е да се ползват добрите практики от други страни като мултилистинг системата. При нея всяка оферта се публикува от агенция, която ексклузивно е ангажирана да маркетира имота на своя клиент. В този случай може да сме сигурни, че офертата е на реална цена и се избягват възможните спекулации, обяснява Димитрова.

 

Агенциите признават, че непрекъснато работят по утвърждаване на своето присъствие в онлайн пространството. От ERA посочват проект, включващ вътрешнофирмена система и сайт, в който са вложили 50 хил. лева. за последните две години. За 2010 г. компанията планира добавяне на ново приложение на сайта. През 2009 от Orange Estates пък са инвестирали в развитието на цялостна онлайн маркетингова стратегия, в това число присъствие на компанията в редица социални мрежи, оптимизацията на сайтовете й и подобряване на тяхната позиция в интернет търсачките. От компанията също възнамеряват да продължат и през 2010 г. усилията си в тази посока.

 

Източник: Investor.Bg


Новини за имоти
Обяви - жилищни имоти  
Обяви - бизнес имоти
Обяви - ваканционни имоти
Категория: Бизнес
Прочетен: 1122 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 15.02.2011 16:53
Освен като инструмент за конкуриране между агенциите за недвижими имоти, интернет служи и като поле за сътрудничество и обмяна на бизнес между тях. Като цяло компаниите в сектора са положително настроени към възможностите, които интернет им дава, като на онлайн маркетинга се обръща все по-голяма внимание през последните една-две години. Това са част от изводите от запитване на Investor.bg сред агенциите за отношението на бранша към предимствата на интернет присъствието.

Намирането на най-подходящата оферта за клиента и съвместната работа между компаниите става значително по-лесно благодарение на интернет, смята Теодора Димитрова, президент на ERA за България и Румъния. Друго предимство според нея е това, че е онлайн обявите са удобен начин агенциите да достигнат до клиентите, особено в големите градове, където хората са по-заети.

Посредством интернет комуникацията офертите лесно могат да бъдат сравнявани от клиентите, добавят от Orange Estates. "Това става много по-лесно, отколкото при другите медии. Смятам, че вече дори и колегите, които бяха скептично настроени, са вече убедени”, казват от компанията.

Съгласно проучвания на Orange Estates през 2008 г. около 50% от търсенията на имоти идват от интернет, докато през 2009 г. този процент е вече 70-80%. От компанията уточняват обаче, че това се дължи и на пренасочването на част от рекламните бюджети от печатните издания и имиджовите реклами към интернет рекламата и онлайн комуникацията.

Наред с интернет предимствата, брокерите описват и някои недостатъци. По думите на Димитрова не е сигурно дали дадена публикацията е коректна, тъй като е възможно един имот да е публикуван 30 пъти на различни места, с различна цена и с различни характеристики. Според нея разрешаването на този проблем може да стане единствено по правен път.

Една от възможностите е да се ползват добрите практики от други страни като мултилистинг системата. При нея всяка оферта се публикува от агенция, която ексклузивно е ангажирана да маркетира имота на своя клиент. В този случай може да сме сигурни, че офертата е на реална цена и се избягват възможните спекулации, обяснява Димитрова.

Агенциите признават, че непрекъснато работят по утвърждаване на своето присъствие в онлайн пространството. От ERA посочват проект, включващ вътрешнофирмена система и сайт, в който са вложили 50 хил. лева. за последните две години. За 2010 г. компанията планира добавяне на ново приложение на сайта. През 2009 от Orange Estates пък са инвестирали в развитието на цялостна онлайн маркетингова стратегия, в това число присъствие на компанията в редица социални мрежи, оптимизацията на сайтовете й и подобряване на тяхната позиция в интернет търсачките. От компанията също възнамеряват да продължат и през 2010 г. усилията си в тази посока.


източник: investor.bg
13.01.2010.


Новини за имоти
Обяви - жилищни имоти  
Обяви - бизнес имоти
Обяви - ваканционни имоти
Категория: Бизнес
Прочетен: 2036 Коментари: 1 Гласове: 2
Последна промяна: 15.02.2011 16:53
image От последните 5-6 години 2009 г. беше най-изгодна за купувача на недвижими имоти, защото цените на жилищата паднаха средно с 30%. Това заяви анализаторът от Industry Watch Красен Йотов, цитиран от ПРО.БГ.

Той прогнозира, че след средата на 2010 г. може да се очаква евентуално увеличение на цените на жилищата. „Хората, които разполагат с пари в брой са в силна позиция и могат да договарят с предприемачите по-изгодни цени", каза още Йотов.

През 2010 г. е по-разумно да се купуват вече построени жилища, защото при тези на зелено има много голям риск да не бъдат довършени в близките години. Анализаторът обясни, че в момента се наблюдава много голяма разлика в цените на вече построените жилища и тези, които се предлагат на зелено - "Построените са много по-скъпи от тези на зелено, заради големия риск при тях. Препоръчвам да се пресметне рискът внимателно при покупка на жилище на зелено.

Красен Йотов обясни, че през последните години в България е по-изгодно да се живее под наем, но със спада на цените на жилищата е по-удачно да се купи двустайно или тристайно жилище и да се плаща кредита за него, вместо да се плаща наем. Като цяло от Industry Watch не регистрират особена диференциация в цените на панелните жилища спрямо новопостроените.

Красен Йотов очаква през третото тримесечие на 2010 г. България да започне да излиза от кризата и да регистрира ръст от около 1% на БВП.

 

Източник: Money.Bg
 

Новини за имоти
Обяви - жилищни имоти  
Обяви - бизнес имоти
Обяви - ваканционни имоти

 

Категория: Новини
Прочетен: 1934 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 15.02.2011 16:54

Топ 10 на най-посещаваните оферти на имоти през 2009 г.

(Според статистиката на Orange imoti)

 Това е списъкът на 10-те оферти на имоти, предизвикали най-голям интерес през 2009г. сред посетителите на сайта на Orange – www.orange-imoti.bg 

  1. Продава тристаен апартамент, София, Павлово 
  1. Продава офис, София, Център 
  1. Продава тристаен апартамент, София, Център 
  1. Продава двустаен апартамент, София, Витоша 
  1. Продава мезонет, София, Лозенец 
  1. Дава под наем заведение, София, Младост 1 
  1. Продава двустаен апартамент, София, Център 
  1. Продава двустаен апартамент, София, Света Троица 
  1. Продава къща, София, Банкя 
  1.  Продава двустаен апартамент, София, Оборище

  

А това са 4-те най посещавани жилищни комплекса: 

  1. Продава и отдава под наем офиси и магазини, София, Враждебна 
  1. Продава апартаменти, София, Витоша 
  1. Продава апартаменти, София, Витоша 
  1. Продава лукс апартаменти, София, Борово

 

Очаквайте списъка на 10-те най-популярните търсения свързани с имотите през 2009г. 

----------------------------------------------------------------------------

Виж също и:

Топ 10 на най-четените статии за 2009 г.


 

Категория: Бизнес
Прочетен: 1243 Коментари: 0 Гласове: 1

Топ 10 на най-четените статии за 2009 г.

(Според статистиката на Orange imoti)

 

Това е списъкът на 10-те статии, предизвикали най-голям читателски интерес през 2009г. сред посетителите на сайта на Orange – www.orange-imoti.bg

 

1. Атрактивната цена - водещ фактор при покупка на жилище

 2. Как успешно да рефинансирате ипотечния си кредит?

 3. Нужни са още 2-3 години за възстановяване на пазара на ваканционни

 4. Весели коледни и новогодишни празници!

 5. Седем съвета за продавачите на имот днес

 6. София основен двигател на пазара на имоти през октомври

 7. Българският имотен пазар показва знаци на подобрение

 8. Ще конфискуват имущество над 60 000 лв. без да се чака присъда

 9. Оптимистични прогнози за българския имотен пазар

 10. По-изгодни ипотечни кредити от Уникредит Булбанк

 

Очаквайте списъка на 10-те най-посещаваните имоти, 10-те най-популярните търсения свързани с имотите през 2009г. и друга полезна информация.


Категория: Бизнес
Прочетен: 1260 Коментари: 0 Гласове: 1
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив